förlåt för dålig uppdatering buddiebuddies


Igår stack jag ner till Hällefors och hängde med Filla och Emma. Sprang runt och sa Hej till gamla lärare på skolan, kul? Nej.. Drog en fika på DG's också medans vi väntade på att Freddan skulle sluta.

Filla och Emma hade mopparna också men innan jag kom så pajja Emmas, haha! Så på em när vi skulle dra till Sikfors hem till Emma så fick jag skjuts av Mattias och när vi va där så satt allihopa o snacka i säkert 1-2 timmar.
Sen drog jag och Filla upp till Näveråsen och red en härlig långritt på hennes fjordingar.

Imorrse hade jag tänkt dra ner och måla klart garaget, hade varit duktig och ställt klockan på halv nio. Men då spöregna de ute så ställde om klockan till halv tio istället. Regnade då me så sket i att måla överhuvudtaget idag. Hoppas på fint väder nu till helgen..

Evelina, Zack och Jörgen kom in och fikade en stund på fm, sen va jag barnvakt medans Jörgen drog ut och gick.
Som vanligt när vi kollar på TV eller liknande tillsammans så somnade jag, ha ha. Kanske de som ska vara barnvakt åt mig i fortsättningen?

Btw! Alfons smaskar när han sover, de regnar fortfarande och jag har inte svurit nånting i detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hejsan svejsan

Jag är med i en foto-tävling. Lägg gärna 1 röst på min bild. Jag är nummer 3 :) Så är du snäll.. Alla som röstar får en länk sen när tävlingen är slut. :D OM DU RÖSTAR DÄR TÄVLINGS BILDEN ÄR.. :)



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-20 @ 21:28:12
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0