new week, new oportunities


Hej! Skola idag igen efter en otroligt kort helg (den kändes iallefall kort) men det va ändå kul att komma tillbaka och härja med the classmates. De är helt sjukt vilken underbar klass jag har alltså!

Första lektionen va Karaktärstid. Snart sista gången på flera veckor som jag målar, på onsdag tror jag byter vi så att jag börjar tapetsera och sen blir det rundgång. Hallå, det är målning jag vill hålla på med ju!

Nu ska jag börja med mina två första läxor sedan det saknade sommarlovet.
#1 Svenska
Ska skriva "några dagboksblad om mitt sommarjobb". HAH simpelt eller vad? :)

#2 Engelska

6-7 words about me that connects to my life! Gissningsövningar om orden på tooorsdag.


En nån vecka gammal bild på moi får ni idag, har bildbrist så de skriker omkring de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0