ooh


ÅH idag va nog den bästa skoldagen hittils!

Förutom matten (jag hatar matte), hade "diagnosistiskt prov". Sen hade vi engelska o de va faktiskt riktigt kul. Hade vikarie idag men alla snackar om att vi ska ha Helena Salo sen och de säger att hon är nån typ av.. kändis?

Sen hade vi Karaktärstid (då vi målar) och de va här min fantastiska dag började!
Jo för de är en skitsnygg kille i min klass och när vi skulle måla så blev vi indelade två&två i en station och då blev de HAN OCH JAG TROR NI JA DROG ELLER!!? ;} Hihi!

Ah sen buss hem och jag flinar som ett barn på julafton hela vägen hem. Hihi!

Förresten, mitt schema!


Helt okej schema när man har studerat de lite. Har inte Merittid (röda utdragna X) och Prov/Omprov (rött snestreck) har jag ju bara ifall jag måste haha.

Men det är INTE OKEJ att vi slutar 5 på tisdagar och INTE OKEJ att bussen går tio över 5 när det tar en kvart att gå dit från skolan. INTE OKEJ är det heller att jag inte får gå från datalektionen varje tisdag för att hinna med busshelvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0