Rubrik


Har precis kommit hem efter en 39 minuters cykelträning på 1,3 mil med pappa. De va skönt, kände mig så fet haha.

Idag när jag kom till skolan vid 20 i åtta kom jag på att jag började 9:15, inte 8:10. Så Fick sitta och vänta i korridoren men som tur är så är the classmates helsköna så det vart en massa skratt så tiden gick fort.
Första lektionen va idrott. Spelade rundbadminton, galet kul! Sen hade vi svenska sen målade vi och sen hade vi matte. Sen slutade vi så tog tioöverfem-bussen och va hemma vid sju.

Imorrn slutar vi tidigt så pappa kommer och hämtar mig så drar vi till Marieberg och shoppar. Brukar inte va spec kul men känner för att shoppa just nu haha :D

Nu ska jag iallefall duscha, packa och sen sova. Drar ju till Emma imorrn kväll och på lördag drar vi till Jönköping på lastbilsmässa! Längtar efter att få träffa dig emmsie ♥


Just ja!
I förrgår vet ni så hämtade ju farmor och låtsasfarfar mig utanför skolan när jag slutat och eftersom de inte hittade precis och även va lite tidiga så ställde de sig och väntade bakom skolan, och igår hade en kille ringt till Kjelle (låtsasfarfar) och frågat om han hade gjort inbrott vid en byggarbetsplats bakom skolan haha! Hur han hade fått tag på hans nummer va för att de hade fotat bilen och Kjelle och även en okänd som satt bredvid i bilen (farmor). Han beskrev det även som om att en kille (jag) hade hoppat in i bilen och sedan hade de åkt iväg.
Det konstiga var att inbrottet hade skett natten innan så jag vetofan hur de hade fått för sig att "brottslingarna" åker och ställer sig vid brottsplatsen ett halvt dygn senare.
Kjelle och vi är ju såklart helt oskyldiga, men rätt komiskt ändå eller hur? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0