skolaaaa


FÖRSTA RIKTIGT SKOLDAGEN AVKLARAT.
Och jag lever!

Idag slutade jag FEM! Borde vara förbjudet att hålla kvar elever så länge.
Kom hem halv sju iallefall eftersom farmor kom och hämtade mig. Fick 1,5 timmes sovmorgon imorrse också, åkte med farbror Jörgen in men han släppte av mig mitt inne i nån fyrvägskorsning en bit från skolan. Stackars lilla tant som va tvungen att beskriva vägen, haha! Dock va det bara jag som missade att ta av en väg och fortsatte rakt, så istället för att gena över ett bostadskvarter gick jag runt skiten. Smartass :)

Väl i skolan fick vi massor med mer info + en visning på "bakgården", fick skåp som det bara finns en hylla på och 3452385 meter hängyta. Rätt onödigt eftersom det är böcker vi ska ha där.
Sen massa vanliga lektioner som sög. Men de är väl bara att vänja sig.

Funderar starkt på att dra husvagnen till Gustafsvik Camping. Badhus, simhall, gym och sånt såhär <-> nära, skolan såhär <--> nära och de är såhär <-> dyrt. Alltså knappt nånting.

Nu är jag jättejättejättetrött, igen. Ska gå upp och lägga mig i soffan och glo TV. Den här skiten tar knäcken på mig!


Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

svar aa jo, samma här, hade också första riktiga dagen i skolan idag.. USCH !

kram

2010-08-24 @ 21:55:51
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0