ten truths bout myself


Har suttit och tänkt lite. Tänkt ut några sanningar om mig själv och vissa av dom har många av er inte en blekaste aning om.
Hahah, läs och njut.

#1 Jag älskar LEGO. Kan sitta och pussla me de där små bitarna i flera timmar utan att tröttna.

#2 Emser heter de där små rosa halstabletterna som jag näst intill är beroende av. Ställer man fram en oöppnad Emser-ask framför mig är den slut på knappt fem minuter.

#3 Jag är en hopplös, extrem nagelbitare. Har försökt sluta, flera gånger. Stopp&Väx, nagellack - har försökt med allt, utan resultat. Vänjer mig vid smaken och fortsätter bita. Just nu ser de ärligt talat förjävliga ut. Den längsta nageln är knappt en cm. Kan ni då fatta hur liten den minsta är?! en halv cm, en halv.

#4 Jag har väldigt svårt att glömma,
finns inte så mycke mer att skriva om det.

#5 Jag är lite smått perfektionist. Om jag råkar skriva fel i ett skrivhäfte i skolan och läraren babblar på så snabbt att man knappt hinner skriva tar jag ändå upp suddet och suddar noga ut det felskrivna istället för att bara stryka över de och skriva rätt bakom. Samma sak om jag ritar. Om minsta lilla streck hamnar en milimeter fel suddar jag ut det och ritar ännu nogrannar upp ett nytt streck.

#6 Kort stubin är något jag har! Om jag håller på med något och det inte funkar som jag vill direkt blir jag oftast vansinnig, tappar tålamodet direkt och har inte alls någon lust att fortsätta och då kanske misslyckas igen.
Tar som exempel ritandet igen. Om det inte blir som jag vill får jag ångest och känner mig dålig på allting och så slutar det med att jag drar ett stort fett streck över pappret och det hamnar ihopknöcklat i papperskorgen.

#7 Jag älskar min mobil. Skulle inte klara mig en dag utan den. Känner mig naken när jag inte har den i fickan, haha!

#8 Jag är livrädd för att gå upp i vikt. Just nu väger jag 56kg. Har 12kg undervikt. Är nästan desperat efter en våg ibland så att jag ska kunna väga mig och se så att jag inte gått upp nånting.
Har länge legat och vinglat runt 54-55 kg och fick nästan ångest när jag fick se att jag gått upp till 56.

#9 Jag älskar att prova på nya saker och ser det som en utmaning istället för ett hinder. Som tillexempel den där otroligt sköna och häftiga adrenalinkicken efter ett race på GoCartbanan eller när man får till en perfekt carvingsväng på vit gnistrande snö under en klarblå himmel.

# Jag är hopplös med "första ögonkasted-kärlek"!

Kommentarer
Postat av: Emma B

Din näsa är inte stor Emma! Den är i rätt storlek eftersom du är lång.. hade sett konstigt ut om den var mindre. Jag gillar din näsa den är söt ^^ :) Alla andra har fel om dom säger nånting annat om den!! <3

2010-08-21 @ 00:00:31
URL: http://maaahh.blogg.se/
Postat av: mmajelicanorman,

omg, shit vilka fina bilder du tar! :)

2010-08-21 @ 10:43:24
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0