?!


Gah, de springer runt sånadär galna människor överallt!

Moderat: Får jag bjuda på frukter från oss?
Socialdemokrat: Rösta på oss, vi kan förbättra Sverige!

Nej jag vill inte ha några jävla frukter och nej jag vill och tänker inte rösta på nånting. (får inte ens så de är bra me de) Förutom ett parti som jag ska rösta på när jag blir 18. Piratpartiet. Är det inte fler än jag som vill ha fri nerladdning av filmer och musik snart eller? :D


_______________________________________________________________

Annars har dagen varit rätt chill. Matten va crap bara. Fatta knappt ett skit. (för er som inte visste så är jag värdelös på matte...)

Nu funderar jag på att ta en powernap eller så lägger jag mig och degar i soffan framför TVn.
Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0