don't

 

Hej readerz och förlåt för ett antal osammanhängande och ointressanta inlägg på senaste tiden, igen. Blogghumöret är inte på topp och min bubbelvärld bjuder inte på så mycket för tillfället.

Nu sitter jag iallafall i skolan bibliotek och drygar. Har haft rast i en timme och tio minuter och det återstår fortfarande 50min innan Etik!@#&"?!/# börjar.

Ikväll kommer jag hem runt 6 och jag är så förbannat trött just nu att jag starkt funderar på att bara skita i allting ikväll och gå och lägga mig direkt. Äta först iallafall. Sen sova.

Ännu ett ointressant inlägg, men ni förstår ju själva.

Och förresten, bloggdesignen spökar verkligen nu, jag har inte en aning om varför och jag börjar få seriös tuppjuck på den här skiten. Det ska alltså inte vara världens största rubrik i inläggen och menyn och "post's by" ska inte vara lika stort.


UPDATE: Nu är bloggdesignen fixad och jag lovar, lovar att jag inte tänker röra den. På ett tag iallafall.




Och för er som inte ser, sådär ser den ut. ↑

Funderar på att ha vit bakgrund, men det spörs.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 09:22:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0