let's delay our misery


Humör:
trött
Känsla: tom
TV/Musik: förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-ray

Har: precis vaknat, underbart skönt med en låååång sovmorgon.
Ska: snart gå och försökta äta nån typ av brunch, iallafall kaffe.
Borde: verkligen städa mitt rum, iallafall bokhyllan. Har nån slängt en bomb där?
Vill: gå ut och fota, men minusgraderna på termometern är inte speciellt lockande.

Hiss: solen lyser och det är helg!
Diss: är seg. Lite kaffe vore kanske på sin plats. Och det är kallt ute.
Längtan: en hel veckas slalomåkning i Björnrike v. 15!

Önskan: att syrran inte märker att jag snor en bit plopp som på ett underligt sätt har hamnat i ett fack på mitt skrivbord. ups.
Undran: vad sjuttsingen håller Ida och hennes kompisar på med därnere??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0