pardey


Ritzfesten igår va rätt awesome. Näst intill konstant dansande i treochenhalv timme har iallafall gjort sig påmind om träningsvärken i fötter, ben, arsle och armar idag. Men kul hade vi!
Tack Anna & Amanda för en sjukt kul kväll ♥

Kom hem strax efter två inatt, hoppade i duschen och sköljde av mig allt svett haha och sen gick jag åh la mig och somnade typ direkt. Väcktes dock halv sju eftersom vi skulle till hfs. Jobbigt.
Men sov i bilen och när vi kom fram till mammas jobb gick jag upp och la mig i en soffa och sov i en timme och sen spenderade jag resterande enochenhalv timme sovandes på en stol i fikarummet och resten av dagen har jag varit lite smått död. Haha, trött chey..

Från det ena till det andra så var vi och hämtade en julgran i skogen idag. -29°. Det var så kallt att tillochmed håret och ögonfransarna blev isiga. Suhuukt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0