punkt punkt punkt


Wazzup readerz?
Här är de fint. Sitter i skolans bibliotek med en seg dator och är en aning pissed off. Fem minuter innan lektionen började gick jag upp med mina matteböcker och såg inte en jävel. DÅ slog det lilla Emma att vi inte har nån matte idag! Blöh.

Och förresten, igår fick bussen stanna för Hällefors enda rödljus. Är inte det fantastiskt?¨

Ps. Antingen krånglar blogg.se eller så är det nått allvarligt fel i mina koder. Texten i inläggen smälts ihop och teckensnittsstorlekenär 78367562ggr för stor. Skjut eller hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Zree

sv: Håller med dig den är fett bra och skön :D

2010-12-08 @ 22:28:45
URL: http://thompaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0