rubrik


Humör:
Allmänt avslappnad och trögtänkt.
Känsla: Tom.

TV/Musik: Sims-spelets entoniga melodi från rummet bredvid.

 

Har: Lekt med Felicia. Vi har kokat knäck i mikron och gjort ett strålande jobb som barnvakter!
Ska: Ta en nybakt bulle och ett glas kall mjölk, dra på TVn och bara göra det jag är bra på - njuta.
Borde: Ingenting.
Vill: Ingenting.

 

Hiss: Att jag inte har nånting att göra. Underbart...
Diss: Att jag sovit extremt dåligt under tre nätters tid.
Längtan: Slalomsemestern.

 

Önskan: Att jullovet kunde pågå lite längre. Iallafall fram till juni eller så.
Undran: Vakuum.

 

Bild från Kläppen, våren '10. Syster, Jonas & jag. Sååååå underbart!


Kommentarer
Postat av: - alexandra

svar bra ! jorå det är fint.

-alexandra

2010-12-29 @ 21:44:08
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0