vila i frid


Jag kan inte förstå att du inte finns längre. Det går inte.
Du har alltid funnits där som en tröst för mig under alla dessa år vi har delat tillsammans.
Som min bäste vän, min själsfrände.

Jag kommer sakna de stunder vi hade tillsammans. Vi har delat lycka, ondska - skratt och tårar.
Vi har kämpat. Tillsammans. Vi två. Och nu har du lämnat mig helt ensam med onda utomjordingar, motorcyklar och hobbits.

Jag kommer sakna de underbara kvällar och nätter vi spenderade tillsammans, vi två mot världen med vapen i våra händer besegrade vi våra motståndare. Vi två.

Jag kommer aldrig att glömma dig. Dina varma fläktningar, ditt svagt surrande läte, den gröna runda ringen på Start-knappen. 

R.I.P, mitt älskade X-Box ♥



Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg

Sv: kul att du är med :D

2010-12-11 @ 23:22:09
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0