you'll come to heaven man


Emma är gklad.
För att calle gav mig mvg på etikuppsatsen! Trodde jag skulle börja grina när han sa det.. Anyway, skrev om egna händelser och det tyckte han var väldigt starkt gjort och sa att det inte var många som orkade med att printa ner och berätta för nån helt utomstående. Men, jag klarade det!
Annars - chillipilli dag med två prov, film, fika, betygssnack osvosv och nu är det bara en halv skoldag kvar innan ett förbannat efterlängtat och behövligt jullov för att kunna slappna av ordentligt och återställa sig, träffa vänner, umgås bättre med familj och släkt men även för att få slippa klasskamraterna en stund. Haha!
(ja, vissa av killarna har jag faktiskt varit ett hårsmån ifrån att be dra åt helvete..)

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ikväll blir det att gå åh lägga sig väldigt väldigt tidigt, vanlig skoldag fram till lunch imorrn, sen ska man sitta knäpptyst i en kyrka och försöka se glad och pigg ut. Jobbigt. Hatar kyrkor.

Sen taggar man till RITZ GYMNASIEFEST IMORRN KVÄLL OCKSÅ, YÄH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0