det regnar?!


Dumma, dumma, dumma väder förstörde hela min dag. Dåligt humör från början och de hjälpte inte speciellt mycke när man vaknar och det är grått och mulet ute. Usch!

Vaknade halv 12 av att Alfons slickade mig i ansiktet, sen kom pappa upp runt 12 och sa att vi skulle gå upp och äta frukost. Zack, Evelina och Jörgen kom in och fikade och gick nyss och om en stund åker vi ner till Silvergruvan och fikar i bagarstugan.

Skrev även på pappret idag om att jag ska gå Högskolespåret efter gymnasiet. Dock kommer jag att få börja läsa Matematik B och få längre skoldagar vilket jag inte alls har nån lust med just nu. Kommer även att få kämpa som en idiot till MaB om jag ska klara av skiten, knappt jag fick G på matteproven i högstadiet.
Hoppas iallefall att ja får en bra lärare i matte, då kanske de går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0