hahaha!


Ett medelålderspar från norra USA längtade efter en kall vinter efter värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där dom tillbringade sin bröllopsnatt för 20 år sedan.
Mannen hade längre ledighet och åkte ner en dag i förväg. När han checkat in på hotellet upptäckte han att det fanns en dator på rummet, och bestämde sig då för att skicka ett mail till sin hustru. Han missade dock en bokstav i mail-adressen. Mailet hamnade hos en prästänka i Huston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla sina mail. Änkans son fann henne sedan avsvimmad vid datorn, och läste på skärmen:

"Till: Min älskade hustru
Rubrik: Jag har kommit fram

Jag vet att du är förvånad att höra ifrån mig. De har datorer här numera, och man har tillåtits skicka mail till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min.

Ps. Det är verkligen varm här nere."

(Hittade den där på någons bilddagbok och jag höll på att dö av skratt. Haha!)


Finns även en jäkligt cool grej på Facebook, nämligen FULDANS!
Vill ni göra en egen så är det bara att trycka på ">Gör dig själv som fuldansare" (om ni trycker på länken) och sen följa instruktionerna. Ha så kul! ;)

Klicka på länken!
http://fuldans.se/?v=lzveyalydv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0