no brolle?


Hmm, ingenting verkar bli som de va tänkt idag. Skulle ju träffa massa kompisar vid Gäddsjön men hälften ballade ur så jag struntar i det jag me.
Inge sugen på att dra ner till parken för att se Brolle är jag heller längre. Han har man sett förut och kommer nog antagligen att få se nångång mer i mitt liv så funderar starkt på att skita i att dra ner dit. Orkar verkligen inte leta fram kläder och fixa till mig nu när de är sååå varmt ute + att stora, svarta moln kommer rullandes rakt mot lilla Hällefors. Regn? Nejtack.

Så, jag tror farmor skulle skjutsa ner pappa och farbror till parken vid 7 ungefär, så jag får väl lifta hem med henne till Tusenkullen då. De blir perfekt de.

Randombild jag redigerade lite snabbt igår, lite halvt crazy och sådär :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0