@ filla


Sitter hemma hos Filla och är en aning övertrött. Datorn "svarar inte" och våra huvuden snurrar i kapp med den grönblårunda laddningsringen som ersätter muspekaren. Väldigt underhållande.

Idag tog syster, jag och pappa en tur med hästarna uti skogen. Ida red på Smila och jag gick med Poppis. Och eftersom både jag och han är förbannat lata så hamnade vi på efterkälken hela tiden. Kul att de andra började springa som idioter på hemvägen också så de va bara för lilla Poppis och mig att springa. (Med min stukade fot också) Kul. Väldigt kul.

Hjälpte förresten syrran att klä ut sig till hippie idag. Gult pannband som jag målade ett peacemärke på, vit t-shirt där vi målade ett stort svart peacemärke med massa blommor och texten "Peace Love & Understanding" samt utsvängda jeans. Dock vägrade hon att sätta på sig de utsvängda jeansen. Bild kommer senare.

Har ni haft en bra dag, buddiebuddies?

PS. Har fått en beställning! Tatueringsskiss på g!

Kommentarer
Postat av: Zree

sv: Jag vet inte kolla inte slutet :p

2010-11-07 @ 15:55:07
URL: http://thompaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0