huvudsaken är väl att jag har börjat?


Igår kväll skrev jag mina tre första meningar av etikuppsatsen som ska vara inlämnad om två veckor. Har haft lite mer än en månad på mig och ni vet ju hur jag är så har liksom skjutit upp det varje dag, om ni förstår vad jag menar.

Skitsamma, mycket kvar är det. Idag spöregnade det i Örebro. Kul. Väldigt kul. Den där skiten är nästan tillochmed  sämre än snöstorm.

Rätt ovärd dag idag förresten. Hade först karaktär - vilket är våran yrkesvalslektion. Sedan engelska och lunch, sen vart det ingen Byggförlivet så matten blev helt plötsligt framflyttad och den behövde man inte ens gå på.
Så där stod jag och hade tre timmar kvar tills nästa lektion började. Haha, aldrig alltså. Hade och har fortfarande dock världens galnaste huvudvärk så jag tog första bästa bussen hem kl. 13.55 och nu sitter jag med en banan och raspberry-boysenberry-blueberry-Yoggi och njuter av lite skön musik.

Hur har eran dag varit, älsklingar?


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Ha något som speglas under, en bricka eller så och ha ett färgat papper som speglas i den. Sen är det bara att stå vid kranen och fota massa bilder ;P Ett macroobjektiv kan vara en fördel att ha.

2010-11-15 @ 17:55:10
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0