jomen....... visst


Alltså det är ju såååå gulligt när man skriver ett långt inlägg, sparar och publicerar och sen kommer det inte upp.

Igår hämtade pappa mig iallafall vid skolan och sen drog vi till IKEA och Marieberg och massa andra småaffärer. Drog bla till Mediamarkt och jag har hittat min nya kärlek alltså. Vad det är får ni i inte veta. Dels för att jag inte vet vad den heter exakt och dels för att jag inte hittar nån bild på den.

Nu ska jag gå iväg till biblioteket och skriva ut min engelskaläxa. Sen har jag ytterligare litte dötid att spendera eftersom vi börjar 09.15.
Chao!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad ska du hitta på ikväll?=)

2010-11-11 @ 14:35:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0