knockout




Fick precis en väldigt kul syn i huvvet när jag pluggade.
Tänk om jag kom till skolan med en spik i huvudet och plugghäftet dinglandes från spikhuvudet, hahaha!

På tar om att spika förresten. Mitt ringfinger fick sig en rejäl omgång av hammaren idag. Han fick tillochmed en blåtira!


Till saken då:
Jag hade utvecklingssamtal idag och fick min dom. Jag låg efter i kärnämnena och hade varit uppkäftig mot karaktärslärarna för att jag inte fått tugga tuggummi på lektion samt en hög procent okänd frånvaro.

Nu ska jag packa klarrt sen sova sen försöka sova i mitt visslande rum. Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

men Emma då! sådär ska man inte vara mot lärarna ;)

Och sluta skolka... ;)<3

2010-11-24 @ 09:50:49
URL: http://amandaajuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0