lappmögel


Tittar ut genom fönstret och märker att det har kommit snö igen. Idag sätter jag inte min fot utanför dörren.
Det blåser ute också. Ännu värre. Snö och blåst passar liksom inte ihop. Äckelpäckel.

Happi jag blev imorrse då när syrran satt och kollade på fåniga videoinlägg från nån jävla fjortisblogg på högsta volymen i mitt rum. Skrev jag inte att den som dödar min sovmorgon dödar jag? Skitsamma, bered dig på snöpulning när blåsten har lagt sig din lilla skit.

Nu ska jag ta och dutta på litte tigerbalsam under näsan, har konstigt nog blivit galet täppt under natten. Sen får vi se vad dagen erbjuder, hoppas på att det blir fika, jag är sugen på kaffe.


Kommentarer
Postat av: a n n a

fin du är emma! :) <3

2010-11-20 @ 14:50:35
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0