panzar går aldrig sönder, det kan bli sprickor och rost, men det går alltid att laga


Vet inte riktigt hur jag ska formulera veckans händelser, men om Hällefors är Hällefors så behöver jag inte berätta nånting om i onsdags.

Torsdag blev det tåg och buss i sammanlagt sju timmar ner till Helsingborg och vad jag har gjort där behöver ni inte få reda på. Det var tufft iallafall och om jag inte hade tagit mig i kragen hade jag nog blivit riktigt förbannat mot den där kostymnisselassen, men det är hans jobb, så.

Jag är iallafall stolt över att vara en Törnkvist'are. Vi är PANZAR hela bunten!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Hällefors är nog gamla vanlig Hällefors.

Jag vet nog långt ifrån allt med "hört" lite.



Du borde vara stolt över att vara Törnkvist'are.

Ta hand om dig<3

2010-11-29 @ 00:02:34
URL: http://anokens.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv; gör det alltid, vet inte vad som stämmer men tror aldrig på någonting till 100% förrens jag verkligen vet om det är sant.<3

2010-11-29 @ 00:46:37
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0