utmaning


Haha, Thirza utmanade mig, nu jäflar!

Regler:

Det här är svårare än du tror!
- kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dom.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med
samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du: Emma
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ehhh
3. Flicknamn: Emilia
4. Pojknamn: Emil
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Engelsk röd, en variant på röd liksom.
7. Klädesplagg: Elefantskinnbyxor
8. Mat: Enrisrökt regnbåge
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: Enkelt. Man gick inte dit.
12. Något man skriker: EEEEEEMIIIIIL
13. Film: En prinsessas dagbok
14. Något man dricker: Ett stort glas kall mjölk
15. Band: Evanescence
16. Djur: Elefant
17. Bil: En volvo
18. Sång: Earth song
19. Aktivitet med mer än en deltagare: Eventuell parning
20. Känsla: Ensamhet

Jag utmanar:
Person 1: Ida Törnkvist -> www.ernies.blogg.se
Person 2: Emma Berg -> www.maaahh.blogg.se
Person 3: Felicia Olsson -> www.olssfillan.blogg.se

Jag är bäst på att hitta på saker, sådetså.

Kommentarer
Postat av: ÅSA





Nu är kvällens blogg utsedd!

Gå in och titta vem det blev :D



Vad bra :) Med mig är det kanon :)

2010-11-09 @ 20:29:34
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: ida t

JAG kom på eventuell parning :) <3

2010-11-11 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0