enligt mig


..så har min bloggande legat lite i skymundan de senaste dagarna. Alltså. Jag har ju bloggat, men inte lika ofta som jag gjort förut, dels pågrund av att jag haft lite grejor att göra till skolan och dels för att jag kommit hem rätt sent och dels för att jag verkligen inte har haft nånting att blogga om!

Asch, idag efter skolan kom moster och Phille och hämtade mig, åkte ut till IKEA och fixade lite grejer + fikade sen svängde vi in på Marieberg.
Resultatet av besöket blev:


The Art of Sexy Sweet- t-shirt 169:- Wear It


Adidasskor 800:- InterSport
Ah i know jag har inte klippt bort lapparna!



Förresten, jag har HEMPROV i matte. Hur jävla chill är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0