helt ärligt


Jag ska tamefan sluta kolla på skräckfilmer.

Jag har börjat inbilla mig saker överallt. Låter förbannat löjligt men jag lovar. Det är sant.
Som tex monster under sängen och i garderober, bakom dörrar osv, pedofiler, våldtäktsmän och förrymda fångar från nått fängelse eller nån missbildad snubbe som står och kollar på mig genom fönstret när jag borstar tänderna på kvällen, livsfarliga vargar eller björnar som ligger bakom buskarna och smyger i skogen.
Och det där var bara en bråkdel.
Helt sjukt.

Från det ena till det andra; idag har jag, syster, mamma, Phille och moster varit i Borlänge och shoppat + badat i badhuset. Fett roligt.
Snart blir det en minikycklingrulle och sen händer det antagligen inte ett skit. Bra det. Jag är helt slut.
Ha't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0