ingen boris :(


Ja, rubriken säger ju det.
Kom hem från Ullared nästan precis! Va där vid 8 imorrse, rätt mycke med bilar men knappt en kotte ute så då tänkte vi att Nej men de här är ju lugnt!
Kom in, FULLT med vagnar och folk överallt. Om vi säger såhär: Det gick inte att gå normalt med en kundvagn utan att köra på nån stackare eller bli påkörd själv av en sån där pappskalle som bara skulle fram fort så inåthelvete.

Sprang runt där iallafall och hittade lite grejor. Åt även på en galet god asiatiskt restaurang. Helt jävla underbar mat alltså.


Didriksson regnjacka + byxor, svart linne, strumpor, Bobby's wax och 6 böcker som mamma, jag och syster delat på.

Förresten. Eftersom mina Adidasskor håller på (eller redan har gjort) att ge upp så letade jag efter nya skor på Outlet'arna idag. Dock fanns det tydligen inte ett jävla par i min storlek. Då var jag arg.
Helt jävla skandal att skostorlekarna ska stanna på 41 överallt när små stackars flickor måste leva med storlek 42 på skor.
Kan nån komma med en såg och såga av min stortå? Eller vänta. Ta en motorsåg.

Ps. En sak är jävligt tydligt. Folket där nere har då inte bråttom att gå och kolla på saker. Typ snigelfart. Knappt. Och de har världens jobbigaste och fulaste dialekt.

Slut för mig tack och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0