wait for better times or create them yourself


Igår gick jag och la min kl. 10, men inte fan kunde jag somna för de! Istället låg jag och härjade med syrran och läste Kalle Anka-tidningar tills klockan blev halv tolv.

Imorrse fick jag sovmorgon också. En timme. Dock kom jag sjukt tidigt till skolan iallafall så fick väntaväntavänta tills lektionerna började. Sen flöt det på som vanligt, fanns alldeles nybakade bullar i cafeterian för 10spänn så dit drog vi på rasten. Har nog aldrig ätit godare bullar i hela mitt liv alltså. Guuud...

Nu är jag hemma. har precis ätit och ska snart sätta mig ner hos matteboken och prata allvar. Provent, promille och ppm är det som gäller nu. Prov på onsdag. Jag är inte taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0