you can see my heart beating


Jidfg siinuvytuiyr dsffffgt vad jag blir sur på alla dessa jävla bussar. Hamnade hos Peter istället för hemma hos pappa, skönt med en systerfri kväll iallafall.

Håller på att steka potatis också. Eller dom kokar nu. Ska steka skiten snart. Det blir min kvällsmat. Stekt potatis. Med pommesfrites-krydda.

Ska nog kolla efter nån kool film att ladda ner också. Har glott igenom alla jag redan laddat ner. Lärt mig att bränna ut filmerna på DVD också! Awesome.

Nu är nog potatisarna klara. Sen blir det mys med Peter och mamma. Och filmnedladdning.

Förresten! Vi ska göra en pall på trätekniken. Såhär långt har jag kommit änsålänge.
Säg hej till Palle-pallis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0