förkyld


Alltså vart kommer allt snor ifrån? Låter som en kille i målbrottet när jag pratar också, eller så försvinner rösten helt. Imorrse när jag vaknade kunde jag inte andas från näsan heller. Tur att jag har min bästa vän på kudden bredvid. (Mr. Nässpray ♥)

Provade Super Mario Galaxy 2 idag! Syrran tyckte de va läskigt när en jättesöt stor levande blomma med huggtänder kom hoppande mot Mario. Hon skrek och sprang iväg. Sikken fjant, haha! :)

Mer... finns inte att skriva idag.
Eller jo, syrran sa att mamma kunde kallas Pumba. Då fick Bumbi kaffe i näsan. De va de värsta han upplevt sa han. Tror ja mamma också tyckte :)

Förresten, är det bara jag eller tycker ni att alla är jävligt dåligt på att uppdatera sina bloggar just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0