heha


Gah vad jobbigt de va att gå upp imorrse. Va galet trött alltså!


Började tapetsera med mönsterpassningen i skolan iallefall, riktigt coolt. Och sen var det nog världens roligaste mattelektion, höll på med talsystem och sånt skit! Galet kul! Det är helt insane men den lektionen va nog den enda seriösa, roliga och intressanta mattelektionen ever. Fan vad jag älskar matte, fast bara om jag fattar, annars suger de, ha ha.
Faaaaast, binära talsystemet. ALLTSÅ HALLÅ TYCKER DOM ATT HS (högskolespår)-ELEVER I FÖRSTA RING SKA KUNNA DEN SKITEN? HELT ONÖDIGT ATT KUNNA ALLTSÅ.. alltså. Hihi.

Ps. Första provet imorrn. I måleri!
Pps. Andra provet på måndag. I matte ..
Ppps. Imorrn blir det hem till mamma så har precis packat. Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen sova sen upp kl. 4.
Pppps. Helt otroligt att man är tvungen att gå upp mitt i natten för att kunna komma till skolan i tid.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0