life is fantastic


Jaaaaa resten av datakunskapen idag va ju kul alltså. På rasten gick vi ut och kastade bär på varandra. De fastnade i bhn och alla möjliga ställen, haha! Resten av dagen har varit sjukt tråkig så de finns inte mycke att skriva.

Otroligt sakta har den här veckan gått också. De känns som om de va 294589865 dagar sen de va helg senast men de är bara onsdag. Helt fantastiskt alltså. Inte.

Hade tänkt lägga ut de här inlägget för flera timmar sen, men såklart så fuckar internet så de försvann på den stationära där jag hade bilden jag tänkte lägga ut ossåååå. Så ni får klara er utan bild idag för internet har fortfarande inte kommit tillbaka och nu ska jag gå och duscha, sen sova, sen upp 5 imorrn.
Poss!

Kommentarer
Postat av: THirza

du verkar trivas på tullängen! :D



Sv: åh vad bra :) jo allt är bra med mig med. Saknar dig också, vi måste fixa tjejträff när jag e hemma ;O <3

2010-09-22 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0