örephru


Kycklingrullen igår va helt.. amazing. Dock var man tvungen att glo på fotboll eftersom Peter och Bumbi promt skulle kolla. Jag... hatar fotboll.

Skitsamma, inatt vaknade jag av att nånting skrek och fräste utanför fönstret. Kollade ut och såg två mörka grejer springa efter varandra. Måste ha vart en grävling och den svarta katten som stryker omkring här.
Trodde först att de va Findus men han va tydligen inne hela natten, tur.

Idag drar Peter, mamma, syrran och jag till Örebro. Lite shopping, mat på Kinamuren och ev. bio. Ifall vi ska gå på bio så vill jag se antingen Salt eller Inception. Nån som vet om de är bra?

Ps. Förlåt att jag inte skriver sådär "coolt" som vissa påstår. Hittar inte på nå bra att skriva :(


Kommentarer
Postat av: tiger

kinamuren! <3

du skriver på ditt eget sätt, det ÄR coolt :D

2010-09-04 @ 12:02:32
URL: http://thirzapoot.blogg.se/
Postat av: a n n a

håller med Tiger totalt :D <3

2010-09-05 @ 21:49:11
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0