ovärd dag


Ovärt att vakna sju imorrse när man kunnat sova till halv åtta.
Ovärt att busshelvetet inte kom förbi Öskevik imorrse så fick bli inskjutsad till Nora.
Ovärt att det första man hör när man drar på radion är om dessa jävla politiker.
Ovärt att mitt hår blev cepe såfort jag kom till skolan.
Ovärt att ha lektioner.
Ovärt att ha matteprov.
Ovärt att busshelvetet från Örebro till Nora var ultramegaturboseg så att jag missade bussen till Öskevik.
Ovärt att jag precis kom på att jag måste göra en ny svenskaläxa eftersom Albert, Alf, Lotten, Agneta, Frans, Napoleon och den lilla Göte bara är sju barn, inte åtta.
Ovärt att skriva om denna ovärda dag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0