sick?!


Skola idag. Det var.... kul. Roligt. Fantastiskt roligt.
Tur som fan att det va en kort dag, korta lektioner - tror jag börjar bli förkyld. Antingen rinner snoret eller så känns det som de sitter flaskkorkar i näsan och så känns det som om huvvet och öronen är fyllt med bommul för jag hör.ingen.ting. Såå roligt!

Har ett mattekapitel att göra över helgen också eftersom jag hamnat efter de andra nu när jag varit sjuk, mindre kul..

Två veckor av 6 skolterminer är iallefall avklarade och det firar vi med en stor, varm mugg O'boy. ...Eller den tar vi för den brinnande halsen istället.
Hade!

Ps. Jag nös nyss. Jag nös så att jag slog pannan i tangentbordet.
(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0