trött chey


Klockan var halv åtta när jag steg innanför dörren idag. Om inte jag får den där lägenheten ute på norr i Örebro som jag står i kö på så kommer ta självmord.

Rätt wierd skoldag idag förresten. Först irrade jag och massa killar runt och letade lärare till idrotten. Slutade med att vi struntade i det haha. Sen vid 10:20 skulle de va skolfoto men när vi kom dit så undrade killen vafan vi gjorde där för de va tydligen framflyttat till 11:45 haha vilken bra info vi får alltså! Sen svenskalektion utan lärare och vi drog efter 20 minuter. SEN vart de skolfoto och ja tror de vart... bra :)

Har lovat mig själv att försöka sluta med skräpmat och sånt skit också, men vet ni! Jag åt på McDonalds idag, thihi!

Imorrn blir det röj på marken också med awesome people, woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0