update


Hej! Blev ingen bloggning igår. Hade fullt upp hela dagen och på kvällen kollade pappa och jag på film. Fattar ni hur skönt de va med en kväll utan syrran haha?!

Skola som vanligt. Skönt med fredag alltså. Är nog veckans softaste dag med knappt nå lektioner. Sen buss hem och i Hällefors blev det lite handling med pappa, köpte pizza och kycklingrulle och sen hyrde vi en film. Clash of the Titans. Riktigt bra! Kim va hos Jörgen så vi va där rätt länge och snackade. Läste även godnattsaga för Evelina och Zackarias haha.

Imorrse vaknade jag vid nio av att Alfons bet mig i magen. Kattfan.
Nu ska jag fortsätta göra ingenting, hann inte klart innan jag satte mig vid datorn :)
Hade!


Kommentarer
Postat av: erikssonarn

AAAACCCCHHHMMMMOOOONNNNSSSS :o:D

2010-09-25 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0