wouchhh


Kom precis hem. Satt bredvid Amanda i bussen så har snackat massa med henne. Haha dina och mina minnen sen 1an-3an? Guuuud alltså! Hemma i Hällefors blev det en Statoil-korv-med-mos och en Coca-Cola Zero och så nu är jag hemma på Skuttahoppkullen.
Matten idag va konstigt nog skitkul också, läraren är ju helskön haha! Och så har jag börjat tapetsera på Karaktärstiden.

Ehm, gick ut och fotade igår också. Vart myggbiten och blöt, men jag vart nöjd med bilderna så de va de värt!
Redigerar nupåengång och sen lägger jag upp dom i ett nytt inlägg om en stund. Dä blir pärfäkt dä!

Förresten. Har haft lock i vänstra örat hela dagen och sen när jag kom till mammas jobb så sa hon åt mig att hålla för näsan och blåsa. De vägra jag för då skulle jag garanterat att börja blöda näsblod. Sen efter 10 minuter typ så gjorde jag så ändå för jag tröttnat på öronlocket - gissa vad som hände? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0