don't fucking tell me what to do


Sitter ihopkrupen i soffan med en övergosig katt i knäet och kollar på en dokumentär om Robyn, riktigt intressant. Har aldrig riktigt gillat hennes musik men har faktiskt börjat lyssna mer och mer på sistone, hon är ju riktigt bra! Förstår inte varför jag inte lyssnat på henne tidigare, många meningsfulla texter som verkligen ger något.
Annars har jag gått i korta shorts och bh hela dagen, stekt i solen och druckit hejdlöst med kaffe. Drog även in till Linde då det var dags för övningskörningskurs, måste ha varit det tråkigaste jag gjort på väldigt länge, iallafall sen moppekursen för typ.. ett år sen.
När ni ändå är här och kikar kan ni ju klicka in HÄR och rösta på hfs bästa musiker samt min exhalvbror, lennie! Håller tummarna för dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0