siktar mot toppen så långt jag kan nå


Seeena kompisar!
Sitter ihopkrypen i piecen och kekar macka, fryser som en galning och är ashungrig! Skolan idag va sjukt tråkig, huvudet har liksom inte hängt med alls.
Lyckades iallafall slänga upp åtta tapetvåder på 45 minuter, impad impad. Slarvade dock på de två sista våderna så de vart några millimeter snea. Öland sa att om jag bara växlade ner från 7an till 5an så kunde jag gå väldigt långt haha!, sånt lever man länge på.

Ikväll blir det (måste verkligen om jag inte ska få IG) hårdträning på den där äckliga matten, fattar verkligen ingenting och bättre blir de inte när de verkligen är helt onödigt att lära sig. Andragradsekvationer i grafer, nollpunkter och defenitionsmängd/värdemäng? Tss, jag ska bli målare ingen jävla professor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0