talk to the hand


HAH herregud vilken dag!
Bomben inuti mig började ticka redan såfort jag kom till örebro och hoppade på stadsbussen som går mot skolan, trodde jag. Men så har örebros stadsbusslinjenät ÄNDRATS så istället för att det stod 25 adolfsberg stod det tydligen 24 adolfsberg, och tror ni jag la märke på det eller!?
Istället hamnade jag vid adolfsbergsskolan där, iofs, 25an också går ifrån, men då var busshelvetet trasig och det skulle inte komma någon ersättningsbuss, så det var bara att hoppa på 24an tillbaka till stan och gå ner till skolan, hupp chupp hipp hurra vad emma blir gla. 

Väl i skolan gick jag och några fler tjejer från klassen på föreläsningen "Rockpojken", vilket var en teater där en gammal gubbe (såg ungefär ut som eddie meduza) stod och pekade finger, tände cigg, skrek bög-hora-skithög-fitta-osvosvosv, tog sig på pungen, juckade mot ett bord och var allmänt helgalen. 
För att så snabbt som möjligt komma hem hoppade jag på första bästa föreläsning sen på em, vilket va teckenspråk. Teckenspråk utav allt? Ja. Fattade inte speciellt mycket utav någon av föreläsningarna, båda va tråkiga och rockpojken va.. äcklig.

Drog iallafall till synsam och fixade synundersökninget till körkortsgrejsen och gick ut med en blankett ikryssat full syn, nöjd chey!


Canon SX120is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0