110816

Har precis masat mig upp ur sängen och käkat lite frukost. Skulle egentligen ha varit uppe redan vid nio eftersom mamma väckte mig då, men då somnade jag om hehe.. 

Hittade förresten mitt drömiPhone-skal igår! Åh så snyggt.. Ljus(lime)grönt i hård plast och en cirkelutskärning runt Apple-märket på baksidan (Ja, väldigt viktigt! Det får inte bara vara utskärning som följer konturerna på äpplet.) Så perfekt. Men så BAM. Kollade priset. 350spänn. +frakt!? Fick en lindrigare hjärtattack där ett tag..

Hursomhelst måste jag städa mitt så icke kliniskt rena rum idag och vika ihop kläder och dammsuga och sånt. So not Emma style. Det är en fröjd att stöka till men ett rent helvete att plocka undan det igen, suck. Ikväll kommer den andra Emma iallafall.


Vet nån förresten varför det blir så ojämnt när man gör "rundade kanter" i Gimp 2.6?


Kom ihåg att rösta på min bild i bildtävlingen!
Visste ni att man kan rösta varje dag? Tryck HÄR!
Tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0