home

Ber om ursäkt för att jag inte höll vad jag lovade ang. att jag skulle blogga igår. Jag slog nämligen i huvudet rätt illa igår så jag var tvungen att gå och lägga mig. Som grädde på moset har jag sovit som en kratta inatt så jag kände mig inte mycket bättre imorrse när jag vaknade, så dagen har mest spenderats stirrandes i taket i soffan på altanen eller svalkat mig i sjön - hög på Ipren. Hade en aning feber igår också och fick världens hosta och halsbränna idag - perfekt alltså, väldigt lägligt...
Kom i vilket fall hem från stugan igår och veckan har bjudit på både..

massa djur vid Orsa Björnpark,



shopping,
no pictures. Nya svarta jeans, Ramones-tee och träningsskor.

bilcruising i Rättvik

Förlåt, ni måste vara rätt trött på bilar nu hehe.

och chill med familjen/liten bit av släkten.


Trevliga dagar. Längtar redan tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0