lets go with the flow

Förlåt, förlåt och tusen gånger förlåt för att bloggandet har varit lite låg de senaste dagarna. Har absolut inte haft tid till att sitta och formulera ett inlägg och verkligen inte haft tid till att sitta och redigera någon större mängd bilder. Hursomhelst, nu kör vi igen!

1. IMORRN FÅR JAG NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN! Fattar ni va skönt!?

2. Hämtade ut det nya busskortet idag! Mitt gamla var jävligt sletet och plastfickan ser ut som om en bomb slagit ner på det. (okej, okej, kanske inte riktigt....) Kanske ska ta och inviga det med en busstur till lägenheten imorrn em?

3. Samtidigt som vi (jag och emma) hämtade busskorten sprang vi in till våran gamla klassföreståndare och sa hejhej. Efter det fick vi oss en rundtur på den nya skolan som håller på att renoveras och byggas upp (min gamla skola), och jäklar vad cool den blir! Och satan i gatan vilka jävla minnen som ploppade upp :/

4. Hann även med att klippa mig idag och jag säger som alltid: Jag hatar att klippa mig. Det blir aldrig som jag vill ha det, hur noga jag än förklarar. Antingen blir det för kort, för långt, för hackigt eller för rakt. Och inte kan de platta håret heller. Antingen böjer de topparna utåt eller antingen inåt så att jag liknar någon 60+'are med pagefrisyr. You get my problem? Nej, hade det inte varit för att allt det sletna åker bort så: uek!

5. Skolan börjar på tisdag och jag har å n g e s t. Jag vill verkligen inte. Orkar inte. Jag har aldrig varit en skolmänniska och absolut aldrig varit en morgonmänniska. Vetskapen om att det är slut på långa sovmornar veckor i sträck för nästintill alltid gör mig spyfärdig. Jag har ett sommarlov kvar, sen är det jobb och det riktiga vuxenlivet som gäller. Ibland önskar man faktiskt att man kunde vara en liten unge för alltid..

6. Jag övningskörde hem från Hällefors idag. Märks att det är ett tag sen nu och det märker jag tillochmed på mamma eftersom hon var betydligt mer nervösare nu än vad hon var sist. Är en person som gruvar mig in i det längsta på saker och att övningsköra är definitivt inget undantag. 

Hursomhelst ska jag gå och ta en piggelin nu och redigera bilder från de senaste dagarna. Gjorde en ny design åt Emma igår så bilder därifrån kommer komma upp + lite annat mojs. See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0