river flows in you

Tjohoo, börjar bli riktigt nervös inför praktiken imorrn! Ska vara hos en målarfirma i Nora där vi ska bege oss mot Whiskeybryggeriet och arbeta där. Kommer nog bli skitkul men ni vet ju hur jag är! Gruvar mig in i det längsta. Har fortfarande inte tvättat t-shirten och plockat ihop alla mina verktyg + allt som ska ner i byxfickorna har jag glömt bort (läs: förträngt).

Åkte hem till pappa igår också för att vara barnvakt åt kusinerna. Mös ner oss i soffan framför Disney Channel till de somnat och sedan slog syster och jag på en film vi hyrde. 
Är dock hemma hos mamma igen eftersom jag inte pallar åka buss i 50min från Hällefors. Får en halvtimmes sovmorgon också, uppskattas.


 



Övningskörde hem och det gick ju käpprätt åt helvete. Jag kan inte köra med mamma utan att vi startar ett tredje världskrig. Tror hon glömmer bort att hon själv har varit i min situation och det är faaaan inte så enkelt som hon verkar tro att det är. Blir att känna mig så jävla dålig när jag övningskör, det är nästan inte ens värt att skaffa det där äckliga kortet. Hej självförtroende! GAH. Jag blir så lack. Och jag skiter fullständigt i hur du reagerar när du läser de här mamma!

Fred ut, nu ska jag käka.

 


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0