ÖREBROBO!

Äntligen, äntligen är allt klart och jag sitter nyduschad i min fina och mysiga med ack så lilla och trånga lägenhet i Örebro. Förstår ni min lättnad? Istortsett aldrig någon mer lökig bussresa 4 timmar tur&retur, inga fler supertidiga mornar, nära till skolan, nära till stan, nära till ALLT! Och så är det riktigt fint och superlugnt område också, bara massa pensionärer haha! Åååh jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Första dagen i skolan bytheway. Usch. Har verkligen inte längtat ett skit efter skolan, enda som kändes minsta lilla lockande var att få träffa kompisarna igen. Drog till donken efter att vi slutat och käkade med brudarna och sedan har dagen bestått utav ut-och inflyttande av möbler, inhandlat smågrejer + ett vardagsrumsbord och liten bokhylla från IKEA och sen åkte vi till Ica Maxi och köpte det nödvändigaste i matväg, typ kryddor, frukost och några rätter jag kunde göra middag på efter skolan. Kommer bli asnice, är taggad så utahelvete!

Ska dock upp strax efter 6 imorrn eftersom vi utav någon jävligt konstig anledning börjar redan kl. 8 så ska få håret att torka utan att väcka grannarna och sedan blir det natta. Har ni haft en bra dag? Många av er som börjat skolan? 




My crib!!!! (förutom kök, hall o toa) Har jag nämnt att jag älskar Instagram?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0