tidsfördriv

5 saker jag inte vill vara utan:
*Iphone
*Instagram! Looove that shit.
*Dator
*Kamera
*Musik

5 filmer jag tycker är bra:
*Paul
*True Grit
*Paranomal Entity
*Sagan om Ringen-trilogin
*The Expendables


5 maträtter jag älskar:

*Vad som helst som är grillat
*Thaimat
*Foliepaket
*Kycklingenchiladas
*Plusmeny och Cheeseburgare på donken

5 platser som jag besökt och vill besöka igen:
*Just nu; min säng
*Helags
*Liseberg
*Lägenheten, jag vill flytta in nuuuuu
*Chokladfabriken i Åre

5 saker jag vill göra:
*Flytta till lägenheten omg!
*Fjällvandra igen
*Köpa en Ipad 2 hehe
*Tjäna pengar så att jag kan köpa en Ipad 2 hehe
*Gråta! Det var längesen jag verkligen grät ut på riktigt och få ut all skit och det funkar inte till filmer..

5 saker jag ogillar
*Skolan
*Personer med atitydsproblem
*Personer som skryter
*Krig
*När saker inte funkar direkt, jag har superkort stubin och blir totalt pissed-off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0