with my plastic sword and playground shoes

Agerade barnvakt åt småkusinerna igår. Åkte till Silvergruvan för att kolla på invigningen utav komilan, och så käkade vi kolbullar. Sen ner till Hällefors, köpte chips, dricka och godis för 160spänn och så mös vi ner oss i soffan framför Rango. Ibland är det rätt soft att vara barnvakt alltså.

Idag har det varit kalas igen! Återigen för Peter som fyllde hela 38 gubbår i onsdags. Smörgåstårta och massa annat sånt. Måste ha gått upp nått kilo efter allt jag mosat i mig den här helgen.. Suck.

Hursomhelst har jag tagit tag i ritanden igen så jag har precis gjort klart en tatuering som en klasskompis frågade efter för ett tag sedan. Har ju, som ni som hängt med ett tag vet, väldiga problem med att mina fingrar inte riktigt förstår vad min hjärna menar ibland. Denna blev bra iallafall och jag fick chansen att prova mina nya färgpennoooor. Gotta löööv them. Derwent Coloursoft ifall det är någon som undrar. Köpta på Clas Ohlson hehe.

Pics from yesterday



Slänger ut teckningen lite senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0