dag 2: 9 saker om dig själv.

1. Jag blir lätt beroende utav saker. Låt, mat, godis you name it. Snöar in på det så mycket att jag tillslut tröttnar på det haha.

2. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Ibland är det dock väldigt jobbigt eftersom jag verkligen kan falla för en kille bara utav att skicka lite sms fram och tillbaka med honom, får jag då liksom ingenting tillbaka blir jag helt knäckt.

3. Inom klädväg har jag mig egna stil. Basic är ett par slitna jeans, linne och huvtröja, mössa och höga sneakers. Det är så jag trivs bäst. Förstår inte de som orkar följa "modet". För tillfället ser ju alla kläder ut som tantkläder för tusan!? Finns ju inget normalt i butikerna längre.

4. Åh, jag försöker verkligen sluta bita på naglarna, men jag är såå kluven. Jag vill sluta för att det ibland gör så fruktansvärt ont och så är det så sjukt fult, men ändå vill jag inte sluta eftersom jag blir så lugn utav att bita på naglarna. Försätts liksom i en bubbla och jag kan dagdrömma helvilt. Svårt att förklara, det är ändå bara jag som fattar.

5. Har sjukt lätt för att bli svartsjuk och orolig (främst när det gäller killar). Ingen bra sak om mig själv alltså.

6. Jag är nog lite mer utav en ensamvarg. Gillar att vara ensam (inte inom förhållanden dåra, fint med en kille) och jag sitter ärligt talat hellre framför datorn eller läser en bok istället för att umgås med kompisar. Lite taskigt kanske, men det är så jag är.

7. Jag är en kvällsmänniska. Hatar att gå upp tidigt på morgonen och älskar att kunna gå och lägga mig seeent, sova lääänge och sen bara gå och skrota hela dagen och gå och lägga mig sent sen igen. Underbart.

8. Har en sjukt dålig ovana att vika ihop allt inom pappersväg jag håller i. Superviktiga skol-lappar som jag sedan aldrig hittar och jag hinner tillochmed vika ihop en sedel till minatyr innan jag ens hunnit fram till kassan i en butik.

9. Jag blir så jäkla glad när ni gillar mina teckningar och målningar så ni kan fan inte ana. Känslan som uppstår i magen då jag lägger ut en teckning och får massor utav gillningar och kommentarer på bara några minuter är otrolig. Ni är fan BÄST. Utan er hade jag faktiskt inte ritat längre eftersom jag själv oftast inte blir nöjd med det jag skapar. Dock har jag blivit bättre på det nuförtiden och uppskattar mina egna.. hm, talanger?

Myyycket text, men det bara blev så hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0