dag 4: 7 saker du tänker på ofta.

1. För tillfället är det faktiskt i stortsett bara en stor grej som snurrar runt runt i huvvet på mig, och det är en fin pojk hihi.

2. Läxor/skolan överhuvudtaget. Sånt försvinner aldrig (förutom på lov) från huvudet på mig.

3. Sedan jag flyttade till lägenhet har meningen "vad fan ska jag äta idag?" gått på högvarv haha. Fett jobbigt.

4. Om mitt hår är okej. Sjukt egentligen men tycker jag inte mitt hår är fint så är inget fint.

5. Typiskt tjej-grej - men vad andra tycker om mig.

6. Mina älsklingar - Alfons och Felix! Största glädjekällan i mitt liv alltså.



7. Allt. Funderar väldigt mycket och när folk frågar vad jag tänker på så brukar jag rätt och slätt säga - allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0